onsdag 25. februar 2009


Oskar sover, Svein ser film og jeg er trøtt.
I dag spiste vi "ferskfeskbaill" til middag. Det er bare så utrolig godt, Oskar spiste nesten en hel "baill". Etterpå sang vi og lekte litt før jeg dro på ikea sammen med Signe og Per Ola. Der fikk jeg kjøpt noe fornuftig og masse ufornuftig. Neida, egentlig var jeg ganske flink!:) Fikk kjøpt ei ramme som har plass til hele 15 bilder! Da er det bare å prøve å plukke ut hvilke av babybildene som skal få æren av å være i den. Det blir ikke lett! Har shoppet masse for å ha her hjemme de siste dagene, godt å få fornyet litt!:)
Natta!

3 kommentarer:

mammagladh sa...

Vilken gullig bild det trötta barnet i sjalen! Kan sjalen vara en easycare regnbåge? Jag hade en sån, men trivdes inte riktigt med färgsättningen.

http://mammagladh.blogg.se

LisjLinda sa...

Takk!:)
Det er easycare ja! Jeg elsker fargene, men vi bærer ikke så mye i sjal lengre, derfor har jeg solgt det vidre. Vi bruker mest mei tai for tiden.

Drea sa...

Stilig bilde! :D

Sånn bæresjal er ganske så smart. :)