torsdag 21. mai 2009

Kvelden lister seg på tå..

Nå sitter jeg og koser meg med tente lys, masse godteri og ei kjedlig skolebok. Egentlig så er jeg trøtt, men må vel lese litt til..
Min kjære dro for å hente Oskar igår så jeg er hjemme alene. Uvant, nesten litt skummelt! Gleder meg utrolig mye til de kommer imorgen. Savner Oskar så mye at det gjør vondt. Men jeg har jo fått lest og skrevet masse da.. Legger med to bilder som Mamma tok av oss i helgen også..
Synes det ble så sommerlige og fine!:)

4 kommentarer:

Babb sa...

Hei!
Blir nok god å få hjem gutten ja, vet hvordan det er;)Kjempefine bilder!

Retro Elephant sa...

Kul att du ville vara med och tävla på min blogg! :)

//Lina

mammagladh sa...

Vilka gulliga bilder!

http://mammagladh.blogg.se

Ninas Drops sa...

Så koselig bilde=)
Kjempefint...

Og fine telys=)
Herlige farger..
Drops som danset innom=)