fredag 19. juni 2009

Fine farger gjør meg glad!

Fine farger gjør meg glad, spesielt nå når jeg er syk.
Det gjør ikke saken bedre at det regner ute..
I morgen reiser vi til svigerforeldrene mine, så da bør det bli sol!!!:)
Her kommer noen bilder av litt nytt "stash"...
Kjøpte disse i går, synes at de var så søte...
Nå ble det plutselig gøy å henge opp klær!:)
Denne fine vannkannen betalte jeg kun 19kr for, et kupp! Ga den til min søte samboer..
Men tror dere han vannet plantene mine når jeg var borte da...

Kjøpte også noen nye Rice kopper i går. Veldig kjekke når man har barn..:)

Jeg får aldri nok kurver. Disse står i bokhyllen.
Det var litt farger fra meg. Nå skal jeg legge meg og sove litt før jeg skal en tur til legen. Håper det er sol ute når jeg våkner!
Ha en fin dag!:)

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Farger er moro:)
De klesklypene var jo kjempe søte! Hadde jeg hatt sånne, hadde jeg også syns det hadde vært gøy å henge opp klær!
Den feiekosten kjøpte jeg for 49,- på plantasjen:)
Hilsen Jeanette

Jeanette sa...

Nei var ikke dyre kosten! Hvor har du forresten fått tak i de kurvene? Som du sier, man får aldri nok kurver!
Jeanette:)

Camilla sa...

Så fine klyper, sånne vil jeg og ha! hihi

fru vims sa...

heisann lisjlinda.

takker for kommentar på bloggen min :)

deilig farger på innlegget ditt! :)

liker veldig godt de koppene til rice, men jeg synes de er litt for små. skulle hatt de litt større jeg, men ser ikke ut til at jeg finner noen... :(

ønsker deg ei fin helg!!!

Glede sa...

Herlige ting! Likte alt jeg! Har du sett at Lille Engel har reåpnet og selger ting fra Rice?

mammagladh sa...

Åhh, vilken gullig vattenkanna.

http://mammagladh.blogg.se