tirsdag 28. juli 2009

Loppis.

I helgen når vi var en tur på Frøya ,da jeg en tur innom et lite loppis. Der fant jeg dette turkise fatet. Det passet perfekt ute på verandaen min!:)
Herlige farger! Samboern min har lenge lovet å lage en benk for å ha på verandaen, men ser ikke ut som at det blir noe benk på meg i år, desverre.
Jeg kjøpte også denne krukken med epler på. Den passer perfekt til eplemuggen min, som ei venninne kjøpte til meg på samme plass ifjor:)

Svigerforeldrene mine hadde vært på noen loppis i Sverige og hadde kjøpt disse skålene og stoffet på bildet under. De hadde også kjøpt en boks til meg, men glemte å ta bilde av den. Snille svigerforeldrene mine!:)

Stoffet med grønne med blomster er en kjole som skal sys om til en tunika og det røde stoffet er 2 gardiner. De skal få henge på kjøkkenet når de er ferdig vasket og strøket.
Jeg har fortsatt sommerferie, og jeg nyter det! Har sommerferie helt fram til 24 august faktisk..:)

6 kommentarer:

Kristine sa...

Heii! Du har jo og fått shoppet noe fint ;)Loppis på Frøya sier du? Skal muligens dit i neste uke, er det sånn at det er et fast loppemarked der ute eller? i så fall, vet du når?

Glede sa...

Så mye fint! Likte spesielt de skålene og stoffene! Herlig med loppis.. Kos deg videre i ferien!

Glede sa...

Utfordring til deg inne hos meg om du lyster! :)

Ninas Drops sa...

hei=)
Kjempefine loppisfunn.
Herlig med eple og pæremotiv.
Også så snille svigerforeldre du har da. og i tillegg som vet hva en interiørblogger som du liker...det er vel flott.
Drops

Kvirrevitt sa...

Likte spes fatet kjempegodt! Loppis er gøy! Takk for hyggelige kommentarer hos meg:)

Sanne sa...

Mor hadde hele epleserviset da jeg var liten. Hun hadde alltid muggen i kjøleskapet og i den hadde hun alltid rød saft, så da kunne vi bare gå over veien og drikke rød saft i epleglassene fra mor i det blå huset...

God påske.