onsdag 15. juli 2009

Mormors tapeter.

Mormoren til min kjære bor i et gammelt hus med mange fine skatter. Sist vi var der tok jeg bilder av noen av tapetene som er på loftet. Kunne godt tenkt meg noen av de selv også, men vi fant desverre ingen tapetrester. Liker de to siste veldig godt!!:)


Måtte ta et bilde av denne søte lampen også!

Nå har vi kommet hjem fra ferieturen vår til Haugesund. Været har vært pent, Oskar var en engel i bilen og vi har virkelig kost oss. En vellykket ferie med andre ord!:)

2 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Nydelige tapeter...
Vet ikke om dette er noe jeg ville ha sagt for to år siden men..hihi..så slik er væla..vi forandres smak hele tida...litt moro også...synd du ikke fant rester...
Likte også de to nederste...også med den grønne karmen..nais..
Drops

Ludo Land sa...

hehe så morsomt, du har også knipsa bilder hos mormoren til din kjære? Jeg har laget et ganske likt innlegg igår på min blogg. ja er det ikke utrolig gøy å se hvor enormt kult det er hos disse gamle besteforldrene våre? veldig kjipt ja at de ikke har tatt vare på tapetrester og slikt.