tirsdag 15. september 2009

Bokstaver

Da kommer det endelig blogginlegg fra meg, det er en stund siden sist.
Her har det vært skolestart for meg og barnehagestart for Oskar.
Føler meg så utrolig heldig som kunne være hjemme med han i sommer, vi sitter igjen med mange gode minner. Oskar har plutselig blitt en stor gutt, og han har sluttet med bleie på dagtid og på natta i sommer. Flinke gutten min!:)

Han er også veldig opptatt av bokstaver og tall.
Så sist jeg var på panduro kjøpte jeg bokstaven hans i papp og dekorerte, slik som mange andre bloggere også har gjort:)

Resultatet ble ikke så veldig bra, den har noen små skjønnhetsfeil, men det er jo bare sjarmerende!
Oskar likte den iallefall, bare synd han ikke har et eget soverom der den kan stå.
Men en vakker dag når jeg er ferdig med å studere har han forhåpentligvis eget rom!:) Imellomtiden får jeg finne en lur plass på stua.
Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

mammagladh - Snälla, stötta mig lite sa...

Bokstäver och siffror är populärt här hos oss också må du tro!

Kosene mine sa...

Synes bokstaven ble super jeg!

Disse små skjønnhetsfeilene er det bare oss som lager det som ser tror jeg, for jeg ser det med det jeg lager, men ikke din bokstav!

Frisk og lekker var'n :o)

Blandet loft sa...

Bokstaven ble knallkul!! masse farger og litt maskulin også på en måte. Stilig.

Pink Lady sa...

Fin blogg du har, masse deilige farger og mønstre!

Ha en god helg:)

Klem Pink Lady

Ninas Drops sa...

OOOOOO
Så fin.
Akkurat det samme papiret jeg brukte i settekassen til min nevø...knall=)
Drops

Frk. Maya sa...

hei og hå! Her sitter jeg med litt søndagstid og surfer innom! Jeg synes da den bokstaven var kjempefin jeg! Tøft papirvalg, og jeg ser ingen "feil" på den. Må si du har mye lekkert. Nydelig det teppet du har lagt over stolen under her. Og i en kommentar til meg (leeenge siden, sukk, ikke bestandig jeg rekker innom til alle*"*) nevnte du at vi hadde et fat som var likt. Ditt fat var jo mye penere enn mitt, hihi. Herlige farger. Liker så godt turkis:)Nydelige fat!

Maya

Englefryd sa...

Hei hei.

Innom for å si at du er hjertlig velkommen til å søke som ekstrahjelp i butikken min om du ønsker:-) Trenger folk som kan jobbe ettermiddager og lørdager.
Håper du får en fin dag.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)